عنوان : پایان نامه کامل بررسی وضعیت فروش محصولات چرم سبک (داخلی – خارجی) با تخفیف ویژه
رشته :مدیریت صنعتی
تعداد صفحات: 203صفحه همراه با پرسشنامه و ...
توضیحی مختصر از پایان نامه بررسی وضعیت فروش محصولات چرم سبک (داخلی – خارجی) :
کشور ایران به دلیل داشتن انواع پوست بز و گوسفند از تولید کنندگان عمده پوست و چرم سبک محسوب می شود و به علت آب و هوای نیمه خشک پوست گوسفند و بز ایران از مرغوبیت بالایی برخوردار است ولی متأسفانه دامداران کشور به دلیل کم ارزش قلمداد نمودن پوست و پشم و اینکه نوع تغذیه در ایران بیشتر به گوشت گوسفند اختصاص دارد و همچنین به علت نداشتن آگاهی و انگیزه لازم جهت حفظ و حراست از این ثروت ملی، توجه لازم را مبذول نمی دارند و از سالیان گذشته انواع پوست، سالامبور و محصولات نیمه ساخته چرمی از کشور ما با دیدگاه سنتی صادر گردیده است که عمده صادرات ایران بر حسب آمار موجود مختص به صدور سالامبور و کراست بوده است و این در حالی است که می توان ارزش افزوده زیادی را از طریق تولید محصولات ساخته شده چرمی به وجود آورده و به تبع آن درآمد ارزی بالایی را تحصیل نمود. بویژه اینکه محصولات چرمی از تنوع بالایی برخوردار بوده به نحوی که تنوع این محصولات بالغ بر ۶۰ نوع می گردد و هر ساله در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی نمایشگاه های محصولات چرمی به نمایش گذاشته می شود که متأسفانه نقش کشور ما علی رغم امکانات بالقوه و بالفعل در این نمایشگاه ها بسیار کم رنگ می باشد، برای مثال در سال ۱۳۷۶ در نمایشگاه های جهانی چرم و البسه چرمی در پاریس و بولونیا ایتالیا و بارسلون اسپانیا و دوسلدورف آلمان در کنار کشورهای پیشرفته جهان، کشورهای ترکیه، هندوستان، پاکستان، بنگلادش، اتیوپی و بورکینافاسو دارای چندین غرفه بودند ولی هیچ اثری از محصولات و صنعتگران ایران و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نبود.
شما عزیزان برای دانلود پایان نامه بررسی وضعیت فروش محصولات چرم سبک (داخلی – خارجی) و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید… .
فهرست مطالب پایان نامه بررسی وضعیت فروش محصولات چرم سبک (داخلی – خارجی) به صورت زیر می باشد :
- فصل اول : طرح تحقیق
- بیان موضوع یا تعریف مسأله
- ضرورت انجام تحقیق
- پیشینه تحقیق
- فرضیات
- تعریف عملیات متغیرها
- نوع تحقیق و دلایل آن
- ابزار گردآوری داده ها
- جامعه آماری
- مراحل انجام تحقیق
- تعریف مفاهیم
- محدودیت ها
- فصل دوم : ادبیات تحقیق
- تاریخچه استفاده از پوست، چرم و چرمسازی
- تکنولوژی (فن آوری) در صنعت چرم
- مراحل ساخت چرم
- عوامل مؤثر بر کیفیت پوست و چرم
- الف- پوست
- ب- چرم
- انواع چرم و موارد استفاده از آن
- انواع محصولات چرمی
- بخش دوم مباحثی در باب صادرات و ابعاد مدیریتی آن
- تجارت بین الملل و کشورهای روبه توسعه
- جایگاه صادرات غیر نفتی در اقتصاد کشور
- آثار جانبی افزایش ظرفیت های تولیدی
- نقش صادرات غیر نفتی در ایجاد اشتغال
- تعریف استراتژی
- نقش و جایگاه صادرات غیر نفتی در استراتژی های توسعه اقتصادی
- الف- استراتژی جایگزینی واردات
- ب- استراتژی توسعه صادرات
- انواع استراتژی های رقابتی عام
- رهبری در هزینه
- تمایز محصول
- تمرکز (محدودنگری)
- میانه روی
- تعریف بازاریابی
- استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار
- ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار
- تقسیم بندی بازار های بین المللی
- استراتژی توسعه آمیخته بازاریابی
- آمیخته محصول
- اهمیت قیمت در آمیخته بازاریابی
- آمیخته تشویق و ترفیع
- اجزای تشویق و ترفیع
- توزیع فیزیکی در آمیخته بازاریابی
- تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی
- ۱- ارزیابی اوضاع و احوال و محیط بازاریابی بین الملل
- ۲- تصمیم به فعالیت در سطح بین الملل (Deciding wether to go abroad)
- ۳- تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بین الملل (Deciding Which market to enter)
- ۴- تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین المللی (Diciding how to enter the market)
- ۵- تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بین الملل (Deciding on the markting program)
- ۶- تصمیم در مورد نوع سازمان بازاریابی بین الملل (Diciding on the marketing organizition)
- فصل سوم : روش تحقیق
- مقدمه
- روش تحقیق
- روش جمع آوری اطلاعات
- منابع اطلاعات ثانویه
- منابع اطلاعات اولیه
- روش اجرای پرسشنامه
- جامعه آماری
- نمونه آماری
- تهیه و تنظیم پرسشنامه
- نحوه توزیع سوالات پرسشنامه
- روش های آماری مورد استفاده
- فصل چهارم : جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها
- مقدمه
- اطلاعات مربوط به ویژگی های مدیران مراکز نمونه گیری شده
- آماره آزمون
- سوالات مربوطه
- بررسی فرضیه ۲
- آماره آزمون
- آزمون فرضیه ۲
- جداول آزمون فرض گروه نمونه مراکز صنعتی
- بررسی فرضیه ۳
- آماره آزمون
- جداول آزمون فرض گروه نمونه مراکز صنعتی
- سوالات مربوطه
- بررسی فرضیه ۴
- آزمون فرضیه ۴
- آزمون فرضیه ۴
- سوالات مربوطه
- بررسی فرضیه ۵
- آزمون فرضیه ۵
- سوالات مربوطه
- بررسی فرضیه ۶
- آماره آزمون
- آزمون فرضیه ۶
- سوالات مربوطه
- فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
- نتیجه گیری
- نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه ۱
- نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه ۲
- نتایج بدست امه در ارتباط با فرضیه ۳
- نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه ۴
- نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه ۵
- پیشنهادات
- پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۱
- پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۲
- پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۳
- پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۴
- پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۵
- پیشنهادات در ارتباطات با فرضیه ۶
- سایر پیشنهادات
- توصیه به سایر دانشجویان محققین
- منابع
توجه : با تخفیف ویژه