لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:26 فهرست مطالب: مدل client/server تقدیم لایه منطقی لایة جانشین و منطق توزیع: The client interface: The Business tire Data access tier لایة دسترسی اطلاعات الگوهای معماری کلاینت سرور سه لایه: معرفی: الگوهای معماری هدفهای N-tier هدفهای کاربرد یک N-tier خوب مدل client/server یک مفهوم برای شرح اطلاعات هست بین فر آیند های محاسباتی که طبقه بندی شده هستند چنانکه مصرف کننده های سرویس (کلاینت ها) ...
•بازاریابی: بازاریابی به مفهوم مجموعه فعالیتهای انسانی – اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواستههای امروز جامعه از طریق فرآیند مبادلات میباشد. تعریف کاملی ارائه شده از انجمن بازاریابان امریکا: Marketing is the process of planning andexecuting the conception. Pricing promotion and distribution of ideas, goods and services to create exchanges that satisfy individual and organizational objectives". •کالاهای ...